Poşet içerisinde çöpe atılan bebeğin ölü doğduğu belirlendi

KONYA’nın Seydişehir ilçesinde torba içinde çöp alanına bırakılan kız bebeğin, ön otopside ölü doğduğu belirleme edildi.
Seydişehir’de vazife yapan temizlik personeli, dün sabah çöp depolama alanında bir poşetin içindeki bebeği ayrım etti. İhbarla gelen sıhhat ekipleri, kordon bağları kesilmemiş kız bebeğinin öldüğünü belirledi. Konya Şehir Hastanesi morguna götürülen bebeğin, ön otopsisinde ölü doğduğu belirleme edildi. Polis, bebeği bölgeye bırakan şahıs ya da kişileri bulmak için çabalama başlattı.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.