Bingöl’de Jandarmadan İlkokul Öğrencilerine Trafik Eğitimi

Bingöl’de jandarma trafik ekipleri ilkokullarda öğrencilere tatbiki trafik eğitimi verdi.
Valilikten meydana getirilen açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığınca, Jandarma Genel Komutanlığının “Yolların Dili” projesi kapsamında Karlıova kazasının Kantarkaya Köyü İlkokulunda ve Yedisu Yatılı Bölge Ortaokulunda öğrencilere bilgilendirici trafik semineri verildi.
Karlıova ve Yedisu İlçe Jandarma Komutanlıkları Trafik Timlerince, öğrencilere trafik kuralları yönünden bilinçlenmeleri ve farkındalık kurmak maksadıyla genel trafik güvenliği, güvenlik kemeri kullanmanın önemi, trafik ışıkları, işaret ve levhaları, karşıdan karşıya geçiş kuralları, güvenilir oyun alanları ve güvenilir bisiklet kullanma alanları ve esasları hikayelerinde eğitim verildi.
Seminer faaliyetinden sonrasında öğrencilere boyama kitapçığı ve muhtelif hediyeler dağıtıldı.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.