Bülent Kerimoğlu ahlaksızlıkla suçladığı İmamoğlu’nun eksik hizmetlerini sıraladı

Bu videoyu seyretmek için lütfen JavaScript’i etkinleştirin
Türkiye, kritik seçimleri geride bıraktı..
Cumhur İttifakı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın zaferiyle sona eren seçimler sonrası, muhalefette başlayan başkaldırı sürüyor..
Yenilgi üzerine mağlubiyet sağlayan Kemal Kılıçdaroğlu için çekilme yankıları sürerken, CHP gün geçtikçe bir diğer kaos yaşıyor.
Son olarak Ekrem İmamoğlu’nun medyaya sızan gizli saklı toplantısı partiyi adeta ikiye böldü.
İmamoğlu-Kerimoğlu içinde ‘ahlaksız’ atışması
Dün meydana getirilen belediye başkanları toplantısında da CHP Bakırköy Belediye Başkanı Bülent Kerimoğlu ile Ekrem İmamoğlu içinde yaşanılan gerilmiş anlamış olur parti içi savaşa dönüştü.
Kerimoğlu, gizli saklı toplantı yapan İmamoğlu’nu ahlaksızlıkla suçladı. İmamoğlu ise “Ahlaksız sensin. Bakırköy’de sokakta gezemiyorsun gelmiş burada konuşuyorsun” cevabını verdi.
Canlı yayında İmamoğlu’na salvolar
Kamuoyunda olabildiğince geniş yer alan CHP’de kriz sürerken, Kerimoğlu misafir olduğu canlı yayında ateşi daha da harladı.
tv100’de Gürcan Hacır moderatörlüğünde gösterilen ‘Taksim Meydanı’ programında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Kerimoğlu, İBB Başkanlığı’na aday olabileceğini yineledi.
“Ekrem Bey reklam, tanıtım, PR’da olabildiğince başarılı”
“Ekrem İmamoğlu etkin bir belediye başkanı mı?” sorusuna cevap vermekte zorluk çeken Kerimoğlu “Başarılı denebilir fakat şöyle” diyerek şunları söyledi:
Ekrem Bey, reklam, tanıtım, lansman, PR’da olabildiğince başarılı. Yurt haricinde ülkemizi temsil etme, yurt dışı temsilcileriyle müzakere konusu ile ilgili çok başarılı. Yabancı dil hakimiyeti konusu ile ilgili çok başarılı. Mesela benden daha iyi yabancı dil hakimiyeti. Ve AK Partili siyasilerle polemik yaratma konusu ile ilgili çok başarılı.
Bakırköy’de sokağa çıkamamasının nedenin İmamoğlu bulunduğunu söyledi
Kerimoğlu, İmamoğlu’nun kendisine ‘Bakırköy’de sokakta gezemiyorsun’ çıkışına ise İBB’nin noksan hizmetlerini sıralayarak cevap verdi:
Bakın ben şayet sokağa çıkmakta zorlanıyorsam, İstanbul Caddesi’nin 4 yıldan beri süren proje yarışması açtı, müsabaka bitti. O günden bugüne değişen hiç bir şey yok. Yeni başladıkları bir taş değişiklik yapma çalışması var. Oysa bizim hedeflerimiz şehir meydanlarını adına yakışır hürriyet meydanı gibi büyük şehir meydanı yapılması konusu ile ilgili ortak bir çabalama yürüteceğimizi söyledik. Ama 4 buçuk sene geçti, yeni başlıyor. Bundan kaynaklı da çok tenkit alıyorum, bundan kaynaklı sokağa çıkamıyorum.
“Mart-Nisan ayında ilaçlama yapılmadığı için Bakırköy’de sivrisinek var”
Bir mühim konu, sivrisinek ilaçlama ve haşere ile savaşım büyükşehirlerin yetki ve sorumluluğudur. Mart-Nisan ayından larvayla savaşım edilmesi gerekirken yapılmadığı için bugün Bakırköy’de vatandaşlarımız sivrisinekten çok tenkit geliyor, bundan kaynaklı sokağa çıkmakta zorlanıyorum.
“Deprem konusunu beraber çözeceğiz dedik aradan 5 sene geçti”
Ve en önemlisi. Sokağa çıkamadığımın en mühim kısmını anlatayım. Bakın Bakırköy, Türkiye’de zelzele gerçeğini maksimum yaşayan ve yaşayabilecek olan ilçesi. Türkiye biliyorsunuz yüzde 92’si zelzele kuşağında. Fay hatları Bakırköy’ün tanıdığından geçiyor. Tüm yetkililer kentsel yenileşmenin yapılması icap ettiğini söylüyor, o kadar da haklılar. Çünkü Bakırköy’de yaklaşık bina yaşı 52. Ve deniz kumuyla yapılmış, bir an ilkin yenileşmeye ihtiyacı var. Biz bunu hususta defalarca planlamalar yaptık. 5 sene ilkin Büyükşehir Belediye Başkan adayımızı Bakırköy’de tanıtırken “İnşallah tarzı kazanacağız, beraber Bakırköy’ün depreme hazırlanma konusunu beraber çözeceğiz” dedik. Ve aradan geçen bu vakit diliminde bu tarz şeyleri çözemediğimiz için de ben sokağa çıkmakta zorlanıyorum.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.