İsmail Kartal açıkladı: Artık bunu yasakladım

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Fenerbahçe’nin Başakşehir’i 4-0 yenik etmiş olduğu maçın sonrasında açıklamalarda bulundu. İlk yarıdan sonrasında oyuncularına durmamaları icap ettiğini söyleyen Kartal, daha değişik olabileceğini belirtti. İşte Kartal’ın açıklamaları:
‘4-5 HATTA 6 GOLÜ ATMAMIZ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİM’
“İlk 30 dakika planladığım gibi gitti. 3-0 olunca, oyuncular huzurlu oynamaya çalıştılar. Üç gün sonrasında maçın bulunduğunu düşünürsek, kafalarında da o var. Devre içinde toplantı yaptık ve ciddiyeti elden bırakmamız icap ettiğini söyledik. 4, 5 hatta 6. golü atmamız gerektiğini, bunun için kendi oyunumuzu oynamamız icap ettiğini anlattık. Oyunu domine ettik, oldukça üstün oynadık. Daha değişik da olabilirdi. Başakşehir gibi kuvvetli bir ekibe karşı kazandık, oyuncularımı kutlama ederim. Taraftarların görkemli desteği vardı. Teşekkür ederim.”
’13’TE 13 FİLAN… YASAKLADIM’
“Ana kısmı halettik artık oyunun gelişimi için uğraşıyoruz. Şu anda doğru yoldayız. 13’te 13 falan… Bunlara bakmıyorum, artık bunu da yasakladım! En önemlisi, önümüzdeki ilk maçtır. Sezon sonuna kadar bu şekilde devam edecek. Cengiz Ünder büyük bir güç. Emre Mor da öyle. Bu oyuncuların aramıza dönmesi, gücümüze güç katacak. Onlar da gelince oldukça geniş kadroyla, maç maç, rakibe göre değişik şekilde futbolumuzu oynamaya devam edeceğiz.”
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.