Seyhan can çekişiyor: Yosunlar nehri istila etti, otlar insan boyuna yaklaştı!

Adana’nın simgelerinden Seyhan Nehri’nde su akıntısı, Yavuzlar Köprüsü inşası ve Yüksek Hızlı Tren hattı inşası sebebiyle bir müddet ilkin durduruldu.

Akıntının durmasıyla beraber nehirde yosun birikintileri oluştu. 2 metrenin üstündeki yosunlar sebebiyle dere tamamiyle yeşile büründü. Sudaki kirliliğin kontrolden çıkması üstüne vatandaşların nehre attığı çöpler de üstüne birikti. Ayrıca nehirde, birtakım kuşların yosun yığınları üstüne yuva yapmış olduğu görüldü.

Yeşile bürünen Seyhan Nehri’ni gören birtakım vatandaşlar yosun sebebiyle bölgede pis bir imaj ve fena koku oluştuğunu belirterek, temizlik yapılması noktasında çağrıda bulundu.

“BAKIM YAPILMASI GEREKİYOR” 

Gençlerden Ahmet Keçe, “Seyhan Nehri bakımsız. Yosunlar artık orman gibi olmuş. Kokusu da görüntüsü de kötü. Bakım yapılması gerekiyor. Su çekilmiş olsa bile bakım yapılmalı” diye konuştu.

Girne Köprüsü’nden geçerken fena koku sebebiyle duyduğu rahatsızlığı belirten Hüseyin Can Meriç ise, “Yetkililerin bir an ilkin buraya gelmesi ve bakım yapması gerekiyor. Burası eskiden suydu. Şu anda fena durumda. Adana’ya turistler geliyor ve onları bu manzarayla karşılıyoruz. Çok fena bir durumda burası” dedi.

Ankara’dan geldiğini belirten Celal Tekmen Uray da, “Ben buraya kent dışından geldim. Burası temizlense dahi halkın bilgilenmesi gerek. Çok fena durumda. Kötü koku ve imaj var” ifadelerini kullandı.

KAYNAK: İHA

Bir yanıt yazın